17 rešitev za delo na daljavo za razvoj kulture in fizičnega okolja na delovnem mestu, kjer lahko uspevajo tako domače kot pisarniške ekipe
17 rešitev za delo na daljavo, ki bodo pomagale vašim ekipam uspevati – 3. del
- Anetta Pizag & Alenka Kragelj Eržen

Serija člankov na daljavo
Letošnje množično uvajanje praks in rešitev za delo na daljavo po vsem svetu, ki so ga zahtevali ukrepi proti koronavirusu, je pospešilo obstoječe trende. Medtem ko je delo na daljavo v zadnjih letih stalno naraščalo, je trenutna zdravstvena kriza številna podjetja, ki prej niso bila prepričana, ali je to prava izbira zanje, prisilila, da so to prakso sprejela. Ob vseh izzivih je ta izkušnja odgovorila na številna dolgoletna vprašanja, potrdila nekatere predpostavke in ovrgla druge.
Slišali smo številne vodilne, ki se zdaj zavedajo, da je delo na daljavo – če se dobro izvaja – izvedljiva oblika za njihove organizacije. Prav tako so se prepričali, da je velika večina njihovih zaposlenih zelo prilagodljiva in vredna zaupanja.
Poleg tega je ta situacija opozorila na pomen močne kulture na delovnem mestu, pristne in empatične komunikacije ter zaupanja vrednih in solidarnih osebnih odnosov. Mnogi med nami so se soočili tudi s krhkostjo duševnega zdravja in s tem, da se moramo tega vprašanja lotiti pametno in brez odlašanja, tako na ravni posameznika kot na ravni organizacije.
Spremenile so se rutine in pričakovanja članov tima. Dobili so zaupanje skupaj z drugimi ugodnostmi, povezanimi z delom na daljavo, in večina se vsemu temu ne bo z veseljem odpovedala, tudi ko se bo varno vrniti v pisarno.
Dolgoročne spremembe vodijo ljudje, ne virus
Številna podjetja so trenutno v fazi načrtovanja vrnitve svojih zaposlenih v pisarno. V drugih pa se je ta proces že začel. Vendar se z vsemi novimi izkušnjami in spoznanji delo neizogibno spreminja, skupaj z vlogo in funkcijo fizičnega delovnega okolja. To velja tudi za organizacije, ki so rešitve za delo na daljavo do neke mere sprejele že pred pandemijo.
Glede na nedavne raziskave si velika večina zaposlenih želi, da bi lahko vsaj en ali dva dni na teden delali od doma. Če je to odraz prihodnosti (in upajmo, da je), bodo morale biti rešitve za delo na daljavo globoko vgrajene v načine delovanja organizacij. Tipični zaposleni bo kmalu postal sodelavci na daljavo s krajšim delovnim časom.
Vodilni in menedžerji morajo zato ponovno oceniti, kako lahko upravljajo in podpirajo svoje ljudi, ne glede na to, kje delajo. Vendar bi bilo napačno zavreči vsa spoznanja iz razvoja delovnega okolja ali prehitro sklepati o prihodnjih strategijah. Za delo na daljavo ni univerzalnih rešitev. Vodje in ekipe morajo razviti lastne edinstvene prakse dela na daljavo, ki krepijo in podpirajo kulturo delovnega okolja, delovanje in namen podjetja.

Anetta Pizag
Anetta Pizag je strokovna svetovalka
za projekte sprememb v delovnem okolju, glavna urednica bloga Kragelj Design blog in članica svetovalnega odbora. Je avtorica Create a Thriving Workspace in trenutno pripravlja svojo drugo knjigo.

Anetta Pizag
Anetta is an expert consultant for workplace change projects, editor-in-chief of Kragelj Design blog and member of the Advisory Board. She is the author of Create a Thriving Workspace and is working on her second book.

Alenka Kragelj Eržen
Alenka je direktorica in glavna arhitektka podjetja Kragelj arhitekti. Je avtorica številnih člankov o strategijah delovnih prostorov in zeleni arhitekturi ter redna predavateljica na konferenci Workplace Design in drugih poslovnih dogodkih.

Alenka Kragelj Eržen
Alenka is CEO and Chief Architect at Kragelj. She is the author of numerous articles on workplace strategies and green architecture and is a regular presenter at Workplace Design Conference and other business events.
Osredotočanje na pereča vprašanja
V prvem članku o delu na daljavo smo obravnavali izzive in priložnosti, povezane z ureditvijo dela na daljavo. V drugem članku
smo se poglobili v nekatere temeljne rešitve za delo na daljavo, kot so pametno usklajevanje dela, premišljena izmenjava informacij in povratnih informacij ter uporaba pametnih komunikacijskih praks, tehnologij in platform. V tretjem delu želimo odgovoriti na nekatera vprašanja, ki so se pogosto pojavljala v zadnjih mesecih: Kako lahko na daljavo ustvarimo močno kulturo delovnega okolja? Kako moramo prilagoditi svoje fizične delovne prostore, da bi povečali zavzetost, dobro počutje in uspešnost? Kaj lahko storimo za boljšo komunikacijo med zaposlenimi, ki delajo na daljavo, in tistimi, ki delajo v pisarnah? Kako lahko svojim zaposlenim na daljavo zagotovimo ustrezno izobraževanje in podporo? In kako lahko spremljamo rezultate in izboljšujemo svoje strategije?
Tukaj je 17 nasvetov in rešitev za delo na daljavo.

Velika sejna soba s sodobnimi videokonferenčnimi napravami v agilnem delovnem okolju podjetja v Kristalni palači v Ljubljani.
VPRAŠANJA, KI SI JIH JE SMISELNO ZASTAVITI OB ZAPRTJU, DA BI BOLJE VODILI DELOVNI PROCES
- Katere vrste dela je mogoče opraviti na daljavo in katere je treba opraviti v pisarni?
- Katere so prednosti in slabosti dela od doma in dela v pisarni?
- Kaj so se ljudje naučili pri delu od doma med zaprtjem? V čem so pri tem uživali? Kakšni so bili njihovi izzivi?
Sorodne vsebine

Grey
Odprt dizajn delovnih prostorov z odlično akustiko, popolna izbira za vrhunsko oglaševalsko agencijo.

Oblikovanje agilnih delovnih prostorov
Mednarodno središče globalnega podjetja samoroga, ki spodbuja ustvarjalnost in inovacije.

Resalta
Nov dizajn za krepitev projektnih ekip in spodbujanje rasti na globalnih trgih.
Delite vsebino
Strategija 1:
Vzpostavljanje in negovanje socialnih vezi
1. OMOGOČITE ČAS ZA SOCIALNO INTERAKCIJO
Zagotovite čas za družabna srečanja z zaposlenimi, ki delajo na daljavo (in med njimi). Klepetanje o domačem življenju, aktualnih zadevah ali osebnih interesih in mnenjih na primer ni izguba časa; socialne vezi so pomembni stebri odlične kulture na delovnem mestu. Načrtujte virtualna srečanja ob kavi in vzpostavite kanale družbenih medijev, namenjene pogovorom, ki niso povezani z delom. Medtem ko v pisarni takšni stiki potekajo naravno, boste morali biti organizirani in proaktivni, da bi ljudi zbližali v virtualnem okolju.
Voditelji in ekipe morajo razviti lastne edinstvene prakse dela na daljavo, ki krepijo in podpirajo kulturo, delovanje in namen podjetja.
2. OSEBNO SPOZNAJTE ČLANE TIMA, KI DELAJO NA DALJAVO
Občasno se s člani, ki delajo na daljavo srečajte osebno. Poskusite se vsaj enkrat ali dvakrat na leto srečati tudi s tistimi, ki živijo daleč stran. Če je le mogoče, združite celotno ekipo. Dogodki v živo lahko okrepijo odnose, dajo vaši ekipi energijo in spodbudijo sodelovanje. Gotovo se veste, kakšen je občutek, ko srečate dobrega prijatelja, ki ga že dolgo niste videli – prijateljstvo je nenadoma močnejše in bolj pristno. V tem pogledu so delovni odnosi zelo podobni. Prav tako je smiselno organizirati osebna srečanja, da se pogovorite o določenih zadevah, kot so izzivi v zvezi z uspešnostjo, konflikti ali druge čustveno obremenjene zadeve.

Razstavni prostor podjetja BSH, vodilnega svetovnega proizvajalca gospodinjskih aparatov, ki se močno osredotoča na inovacije, usmerjene k strankam. Ta večnamenski prostor s prilagodljivim pohištvom je zasnovan tako, da izboljša osebno sodelovanje med zaposlenimi ter med ekipami podjetja BSH in strankami. V prostoru je mogoče organizirati tudi dogodke podjetja, ki se jih udeležujejo vsi zaposleni.
Če je mogoče, zberite celotno ekipo. Dogodki iz oči v oči lahko okrepijo odnose, dajo energijo vaši ekipi in spodbudijo sodelovanje.
3. SPODBUJAJTE ČLANE, KI DELAJO NA DALJAVO K SKUPNEMU DELU
Če nekateri člani vaše ekipe živijo blizu drug drugega, jih spodbudite, da se občasno srečajo in delajo skupaj. Lahko bi delali drug ob drugem na primer v prostoru za coworking, kavarni ali v domači pisarni nekoga, pri čemer bi uživali v dobrodošli sprostitvi od običajne samote. Tudi če delata na različnih projektih in uporabljata različna znanja, je to lahko odlična priložnost za raziskovanje skupnih interesov, medsebojno pomoč in učenje drug od drugega.
Strategija 2:
Prilagodite svoje delovne prostore kulturi dela na daljavo
4. USTVARITE VABLJIVE, DOBRO OPREMLJENE PROSTORE ZA EKIPO
Čeprav vsi morda ne bodo mogli pogosto priti v vašo pisarno, nekateri zaposleni to možnost imajo. In če jih želite pogosteje videti v živo – kar bo verjetno koristilo poslovni uspešnosti – mora biti vaš delovni prostor privlačen. Razmislite o razlogih, zaradi katerih bi zaposleni, ki delajo na daljavo morda želeli obiskati vaše prostore. Verjetno iščejo sodelovanje v živo in osebno povezanost. Zato bi bilo idealno, če bi vaš delovni prostor vključeval privlačne, dobro opremljene skupinske prostore, kjer lahko zaposleni na obisku delajo in se povezujejo s svojimi kolegi.

Prostor za neformalna srečanja in odmor v osrčju novega delovnega okolja podjetja Grey, ki spodbuja k brezmejnemu sodelovanju in družabnim dejavnostim. Večnamenski prostor podpira tudi individualno usmerjene dejavnosti, manjše sestanke in srečanja v celotnem podjetju.
5. Ustvarite prijetno “bazo”
Tudi zaposleni, ki delajo na daljavo bodo morda želeli v pisarno po navdih in se potopiti v skupnost, v kateri se počutijo pripadne. Če želite zagotoviti, da bodo gostujoči člani dobili vso potrebno čustveno podporo, jim dajte vedeti, da imajo vedno svoj prostor. Če je mogoče, ustvarite prijazno “bazo”, kjer lahko sedijo in delajo, kadar koli pridejo, tako da jim ni treba iskati proste mize ali se zadovoljiti z mestom, ki bolj spominja na “otroški kotiček”.

Prostor za neformalna srečanja, primeren tudi za stalne sestanke, znotraj velikega odprtega delovnega prostora v novem ljubljanskem sedežu UniCredit Bank. Delovno okolje, ki temelji na različnih aktivnostih, ponuja prilagodljive možnosti prostora za sedenje in spodbuja zaposlene, da glede na svoje projekte in naloge izbirajo, kje in s kom bodo delali.
Če želite zagotoviti, da bodo zaposleni na obisku dobili ustrezno čustveno podporo, jim dajte vedeti, da imajo vedno svoj prostor.
6. NAMENITE PROSTOR ZA POGLOBLJENO OSREDOTOČENOST
Ljudje, ki redno delajo od doma, se lahko hitro navadijo na tiho in nadzorovano okolje. Po drugi strani pa lahko postanejo vse bolj občutljivi na hrup in druge moteče dejavnike. Imejte to v mislih, ko povabite zaposlene, ki delajo od doma, da začnejo delati v vaši pisarni. Predlagamo vam, da namenite prostor za poglobljeno osredotočenost v razmeroma mirnem delu svojega delovnega prostora, kjer so glasni pogovori in telefonski klici omejeni na minimum.
7. POSKRBITE, DA BO VAŠ DELOVNI PROSTOR SPOMINJAL NA DOM
Delovni prostori nekaterih naprednih podjetij, ki zaposlujejo tako osebe v pisarni kot tudi osebe, ki delajo na daljavo, so zasnovani tako, da se v njih počutite kot doma. Poleg pomembnih koristi za produktivnost in dobro počutje ti delovni prostori pošiljajo sporočilo, ki krepi moč: vsi so obravnavani pošteno in enako. Ni “srečnežev”. Kako lahko to dosežete? Ustvarite prijetno in udobno okolje, ki ponuja dovolj osebnega prostora ter veliko mero fleksibilnosti in možnosti upravljanja. Poskrbite, da bodo imeli vaši zaposleni po potrebi možnost delati v zasebnosti, brez prekinitev.

Družabna točka v novem ljubljanskem delovnem mestu družbe BSH, “Living Office”. Ta prostor je namenjen neformalnim srečanjem in družabnim dejavnostim, saj ponuja enostaven dostop do kavarne in zunanje terase. V tem prostoru, opremljenem z naprednimi tehnologijami za komunikacijo in sodelovanje, je mogoče organizirati tudi srednje velike do velike sestanke in seje za sodelovanje.
Strategija 3:
Uredite svoj delovni prostor za boljšo komunikacijo
8. OMOGOČITE BREZHIBNO VIDEOKONFERENCO
Ustvarite timski prostor za nemoteno izvajanje videokonferenc. Najprej prostor uredite tako, da bo podpiral zanimive in vključujoče pogovore. Odličen prostor za sodelovanje omogoča udeležencem, da zlahka vstanejo in se premikajo, ter vključuje navpične ploskve za risanje in pisanje. Naslednji korak je oblikovanje tehnologije v skladu z naravnim potekom dela, ki zagotavlja, da člani ostanejo na zaslonu, tudi ko se premikajo. Tehnologija ne sme nikogar omejevati. S pravo postavitvijo lahko udeleženci pozabijo na fizično razdaljo in delajo skupaj, kot da so v isti sobi.
9. ZAGOTOVITE MANJŠE ZVOČNO IZOLIRANE PROSTORE
Verjetno ugotavljate, da sodelovanje z oddaljenimi člani zahteva veliko število individualnih telefonskih in video klicev. Člani, ki se po zaprtju vrnejo v pisarno, so zdaj navajeni, da z majhnim naporom opravljajo klice, običajno s svojih delovnih miz. Hkrati si sodelavci, ki se poskušajo osredotočiti, verjetno bolj kot kdaj koli prej želijo tišine. Zato je še posebej pomembno obvladovati težave s hrupom. Za telefonske in video klice lahko zagotovite več lahko dostopnih, zvočno izoliranih prostorov ali kabin. Od tega bodo imeli koristi vsi – udeleženci klica se bodo lažje posvečali drug drugemu in razpravljali o vprašanjih v zasebnosti, preostali člani ekipe pa bodo rešeni motenj.

Klepetalnica (levo) in tiha soba (desno) v pisarni odprtega tipa družbe BSH. Delovno okolje vključuje tudi vrsto drugih zvočno izoliranih prostorov za sedeče in stoječe sestanke. Ti prostori delujejo kot zvočni blažilniki med oddelki in zagotavljajo tudi vizualno zasebnost. Hkrati prostori za sestanke, ki so lahko dostopni vsem, vabijo člane iz različnih ekip, da se povežejo.
Najprej uredite prostor tako, da bo podpiral zanimive in vključujoče pogovore. Naslednji korak je oblikovanje tehnologije v skladu z naravnim potekom dela.
10. PODPRITE DOBRO RAVNOVESJE MED KOMUNIKACIJO IN KONCENTRACIJO
Delovni prostori vse bolj postajajo kraji interakcije, saj se vse več ljudi odloča za delo od doma pri posameznih nalogah. Posledično pisarniški prostori po vsem svetu vključujejo vse večji delež prostorov za sodelovanje, medtem ko se število izoliranih prostorov zmanjšuje. Poskrbite, da vas ta trend ne zanese in da pri tem ne trpi individualno delo. Vsi se doma ne morejo osredotočiti ali najti energije in motivacije za opravljanje svojega najboljšega dela. Če se člani ne morejo izkazati pri individualnih nalogah, bodo le malo prispevali k timskemu delu. Svojim ekipam zagotovite prostor in podporo, ki ju potrebujejo za učinkovito samostojno delo, in ugotovili boste, da se bo komunikacija naravno izboljšala.
Strategija 4:
Zagotavljanje podpore in izobraževanja
11. VSEM ZAGOTOVITE ENAK STANDARD TEHNOLOGIJE
Če je mogoče, vsakemu članu ekipe zagotovite enako kakovostno tehnologijo – kot jo potrebujejo pri svojem delu – ter podporo IT. To ne bo omogočilo le učinkovite komunikacije in timskega dela ter povečalo produktivnosti, temveč bo ponovno sporočilo, da v ekipi ni “drugorazrednih državljanov”.

Vsakemu članu zagotovite enako kakovost tehnologije. To ne bo samo povečalo produktivnosti, ampak tudi poslalo sporočilo, da v ekipi ni “drugorazrednih državljanov”.
12. POMAGAJTE ZAPOSLENIM UREDITI NJIHOVE DOMAČE PISARNE
Zagotovite pomoč in usposabljanje oddaljenim članom pri vzpostavitvi njihovih domačih pisarn. Delavci, ki delajo na domu, se pogosto soočajo z nelagodjem in zdravstvenimi težavami, ki so posledica slabo urejenega delovnega prostora, uporabe nekakovostnega pohištva ali dela na mestih, kjer ne bi smeli. Slaba drža lahko neposredno vpliva tudi na njihovo razpoloženje in učinkovitost. Zagotovite jim enako raven podpore kot svojim članom v pisarnah; tako bodo lahko bolje delali in se bodo počutili enakovredne svojim kolegom. Delavci na daljavo, ki imajo namensko, udobno in funkcionalno domačo pisarno, so običajno tudi bolj zadovoljni s svojim delom in lažje ohranjajo zdravo ravnovesje med poklicnim in zasebnim življenjem.
13. Razpravljajte o učinkovitih delovnih praksah
Preproste odločitve, ki jih ljudje sprejemajo čez dan, lahko močno vplivajo na njihovo počutje in na to, kaj lahko dosežejo. Če točno vedo, kdaj, kje in kako pristopiti k različnim nalogam, se lažje osredotočijo, premagujejo miselne blokade, najdejo navdih in ustvarjalne ideje ter upravljajo svojo energijo in čustva. Na delovnem mestu zaposleni, ki se zavedajo sebe, pogosto razvijejo osebne rutine za učinkovito delo. Vendar pa domače okolje ponuja precej drugačne možnosti kot pisarna v podjetju. Zato se je vredno z zaposlenimi pogovoriti o tem, s kakšnimi izzivi in priložnostmi se soočajo pri delu na daljavo. Skupaj boste lahko razvili nove, učinkovite rutine, ki bodo podpirale njihove delovne stile in jim omogočile odličnost.
14. PRIPRAVITE SVOJE EKIPE NA UČINKOVITO DELO V “TRETJIH PROSTORIH”
Pomislite na člane svoje ekipe, ki pogosto delajo na “tretjih lokacijah” – z drugimi besedami, v krajih, ki niso niti pisarna podjetja niti dom. Današnji zaposleni pogosto delajo v pisarnah strank in partnerjev za sodelovanje, v prostorih za skupno delo ter v kavarnah ali knjižnicah. Nekateri veliko časa preživijo na poti in redno delajo na vlakih, v letaliških salonih, konferenčnih centrih in hotelskih sobah. Tudi oni se morajo morda bolj kot kdor koli drug naučiti, kako preprečiti moteče dejavnike in doseči stanje pretočnosti v katerem koli okolju. Zato jim omogočite potrebno usposabljanje in jih usmerite na vire, ki jim bodo pomagali pri sprejemanju pametnih odločitev.
15. POGOVORITE SE , KAKO LAHKO ZAPOSLENI POSKRBIJO ZASE
Telesno in duševno zdravje članov sta sestavni del kulture na delovnem mestu in uspešnosti organizacije. Na žalost pa ni enostavno poskrbeti za ljudi, ko jih ni v pisarni. Poleg tega so pobude za dobro počutje vedno učinkovitejše, če so ljudje izobraženi in notranje motivirani, ne pa da zgolj sledijo navodilom. Zato vas spodbujamo, da se s svojimi sodelavci poglobljeno in zanimivo pogovarjate o tem, kako lahko skrbijo za zdravo telo in duha. Obravnavali bi lahko na primer konflikte, s katerimi se ljudje pogosto soočajo ob različnih življenjskih izbirah, ali izzive v zvezi z vzdrževanjem meja med službenim in domačim življenjem. Spoštujte inteligenco svojih članov in jih ne zasipajte s klišeji.

Zaposleni, ki delajo na daljavo, in ki imajo namensko, udobno in funkcionalno domačo pisarno, so običajno bolj zadovoljni s svojim delom in bolje usklajujejo poklicno in zasebno življenje.
Strategija 5:
Spremljajte rezultate in pridobite povratne informacije
16. BODITE POZORNI NA POČUTJE SVOJIH ZAPOSLENIH
Če vas skrbi, da bodo delavci, ki delajo na daljavo brez strukture in odgovornosti pisarniškega okolja popuščali, imamo za vas presenetljivo novico. Študije kažejo, da imajo delavci na daljavo, ki imajo radi svoje delo kljub neločljivim oviram, običajno izjemno delovno etiko. Običajno gre za delavne in motivirane posameznike, ki si prizadevajo biti najboljši in so pripravljeni narediti še več. Namesto da dvomite o njihovi uspešnosti, raje preverite, kako se počutijo vaši člani na daljavo. Če se nenehno borijo, delo na daljavo morda ni prava izbira zanje. Če pa se z izzivi spopadajo z veliko mero duha, si zagotovo zaslužijo vaše zaupanje.
17. Pridobite dobro premišljene in smiselne povratne informacije
Obvladovanje dela na daljavo je nenehno potovanje za vsakogar. Še posebej za zaposlene, ki so novi v tej praksi, pa lahko vsak teden prinese drugačen izziv. Čeprav je vredno biti pozoren na dobre prakse, recepta za uspeh ni. Da bi bolje razumeli, kaj za vaše ekipe deluje in kaj ne, pogosto iščite povratne informacije, tako formalno kot neformalno. Preizkusite svoje domneve. Namesto da se zanašate na standardizirane ankete, raje postavljajte pametna, razmišljujoča vprašanja, ki ljudi pozivajo k poglobljenemu razmišljanju o njihovih izkušnjah pri delu. Spodbudite jih, da predlagajo svoje rešitve za delo na daljavo. Najboljši talenti zagotovo ne želijo biti hranjeni z žlico ali obravnavani kot otroci.

Sproščen prostor za počitek v pisarni Living Office družbe BSH, ki se nahaja v mirnem kotičku delovnih prostorov in je primeren tako za improvizirane sestanke kot tudi za individualno osredotočeno delo.
Da bi bolje razumeli, kaj za vaše ekipe deluje in kaj ne, pogosto iščite povratne informacije, tako formalno kot neformalno.
Pot naprej
Po prilagoditvi praks dela na daljavo v vašem podjetju, sprejetju novih rešitev, opazovanju rezultatov in pridobivanju povratnih informacij je pravi čas, da ponovno preverite vprašanja za “preverjanje resničnosti”, ki smo jih delili v našem prvem članku. To bi vam moralo pomagati pridobiti boljši občutek, kako vaše trenutne prakse vplivajo na različne vidike izkušenj in uspešnosti zaposlenih – kaj deluje dobro in kje so še možnosti za izboljšave.

Svetel in zračen odprt delovni prostor v nedavno dokončanih pisarnah podjetja Resalta v Ljubljani, ki vključuje priložnostne prostore za sproščeno individualno delo in obnovitvene dejavnosti.
Top vprašanja
- Kako učinkovito zaposleni komunicirajo in sodelujejo med seboj ter z vodji in vodstvenimi delavci?
- Ali imajo vaši zaposleni orodja in spretnosti, da se lahko na daljavo povežejo med seboj, posredujejo svoje ideje in razpravljajo o zapletenih vprašanjih?
- Ali ima vsak zaposleni pošteno priložnost, da sodeluje v pogovorih in vpliva na pomembne odločitve? Ali se vsi počutijo slišane in upoštevane?
- Ali lahko zaposleni med delom na daljavo vzdržujejo pristne in zaupne medsebojne odnose? So sposobni reševati razlike in obvladovati konflikte?
- Se znajo vaši zaposleni motivirati, določiti prave prednostne naloge in ostati osredotočeni, ko delajo zunaj ekipe?
- Ali vsi vaši zaposleni delajo po svojih najboljših močeh? Ali so produktivni? Ali sprejemajo kakovostne odločitve? Ali imajo inovativne zamisli? In ali učinkovito rešujejo težave?k
- Ali vsi jasno vidijo, kako njihovo delo prispeva k cilju podjetja?
- In ali se vsak posameznik počuti cenjenega, cenjenega in povezanega z ekipo?
Prepoznajte, kje so potrebne spremembe.
Pravzaprav je smiselno redno preverjati, kako stvari delujejo, in jih po potrebi izboljšati. To je nenehna pot. Vendar ohranite trezen pristop in ne ustvarjajte sprememb zaradi samih sprememb.
Nekateri vidiki dela se običajno precej hitro spreminjajo, vključno s tehnologijo, družbenimi in industrijskimi vplivi ter željami in pričakovanji ljudi. Relativno hitro se lahko spreminjajo tudi delovne naloge in dejavnosti, strategije upravljanja in vloga fizičnega delovnega mesta. Drugi dejavniki so bolj stabilni, vključno z vrednotami in namenom vašega podjetja, vlogami zaposlenih v podjetju in naravo človeške psihologije (npr. naša prirojena želja po osebnih stikih, spontanih interakcijah in socialnih izkušnjah).
Ko boste videli celotno sliko, boste na pravem mestu za sprejemanje odličnih odločitev o prihodnosti svojega podjetja. Ne pozabite, da se bodo pametne naložbe v rešitve za delo na daljavo ter posledično v vašo kulturo, delovne prakse in pisarniške prostore obrestovale še dolgo po krizi. Vašim ekipam in partnerjem bodo omogočile, da se učinkovito odzovejo na nove priložnosti in izzive ter prispevajo po svojih najboljših močeh, hkrati pa uživajo v pozitivnih in koristnih izkušnjah.
Povezani članki
Ključi za opremljanje, krepitev in vključevanje vaših oddaljenih skupin
Čas je za razpravo o strategijah dela na daljavo: inteligentno usklajujte delo, premišljeno delite informacije, uporabljajte pametne komunikacijske tehnologije in platforme
Related content
Share content


Stalni dejavniki
Delovne naloge in aktivnosti
1
Vrednote in namen vašega podjetja
Strategije upravljanja
2
Vloge vaših zaposlenih v podjetju
Vloga fizičnih delovnih prostorov
3
Narava človeške psihologije