Vodja pisarne / Poslovni asistent

Področja: organizacija, administracija, poslovne naloge

Kragelj arhitekti d.o.o. išče vodjo pisarne / poslovnega asistenta za svoj team v Ljubljani.

Vaša vloga

Kot vodja pisarne / poslovni asistent v teamu Kragelj arhitekti boste skrbeli za poslovno podporo teamu, vodstvu podjetja in vodjem projektov.

Vaše naloge in zadolžitve

  • Dnevna asistenca vodstvu podjetja.
  • Zagotavljanje zaledne pomoči v pisarni.
  • Koordinacija internih sestankov in komunikacija s sodelavci.
  • Pomoč pri organizaciji dogodkov in izobraževanj.
  • Koordinacija in sodelovanje z računovodstvom.
  • Organizacija službenih poti in nastanitev.
  • upravljanje s potrošnim materialom in IT opremo.
  • Urejanje prejetih računov in kreiranje izdanih računov / vodenje evidenc.
  • Vzpostavljanje / implementacija procesov in skrb za procese / sisteme v pisarni.
  • Skrb za uvedbo za nove zaposlene, HR aktivnosti, procesi.
  • Skrb za delovne prostore in urejenost pisarne, vzdrževanje itn.
  • Priprava materiala za redne sestanke o poslovnem razvoju podjetja.
  • Priprava go/no-go analiz skupaj z vodstvom podjetja in projektov.
  • Priprava ponudb, pogodb in podobnih dokumentov.
  • Komunikacija s poslovnimi partnerji in naročniki.

Vaše kvalifikacije

  • Univerzitetna ali visoka strokovna izobrazba ekonomske, upravne oz. podobne smeri.
  • Vsaj dve leti izkušenj z delom v administraciji.
  • Dobre organizacijske in komunikacijske veščine in sposobnosti.
  • Poznavanje osnov računovodstva.
  • Pozitivnost in osebna urejenost.
  • Samostojnost, zavzetost, natančnost, zanesljivost, proaktivnost.
  • Poznavanje dela z računalnikom.
  • Dobro znanje angleškega jezika (C1).
  • Vozniški izpit.

Zaposlitev pri nas

Kragelj ponuja priložnosti za delo na kompleksnih projektih v interdisciplinarnem, visoko specializiranem teamu.

Vsem sodelavcem nudimo…

  • Individualni načrt za strokovni in osebni razvoj.
  • Znanju, izkušnjam in uspehu primerno plačilo.
  • Izobraževanje doma in v tujini.
  • Možnost napredovanja.
  • Pozitivno delovno okolje v sodobnih poslovnih prostorih.
  • Ustvarjanje v naprednem, družbeno odgovornem podjetju.
  • Parkirišče za avto, motor ali kolo (podpiramo zeleno mobilnost).

Kragelj arhitekti d.o.o. je delodajalec, ki spoštuje načela raznolikosti in enakih možnosti.  Na voljo sta dve obliki zaposlitve.

Kako se prijaviti

Pri prijavi je potrebno predložiti:

  • Spremni dopis z motivi za prijavo
  • Življenjepis (CV)
  • Priporočila in portfolio (opcijsko)

Prijave in prošnje za dodatne informacije sprejemamo izključno na External link opens in new tab or windowinfo@kragelj.com.  Rok za prijavo je 15.9.2022.

Kako povečati produktivnost in finančno uspešnost s pametnejšo zasnovo delovnih prostorov?

Katere so napake, ki se jih morate izogniti?

Pridobite svoj brezplačni vodnik zdaj!