Zavarovalnica Triglav na novo opredeljuje uporabniško izkušnjo v zavarovalništvu
Finančna industrija se globalno spreminja. Zavarovalnica Triglav, vodilna slovenska zavarovalnica, je to priložnost izkoristila za preoblikovanje svojega poslovanja in nadaljnjo krepitev svojega položaja v Srednji in Jugovzhodni Evropi. Kragelj arhitekti so imeli ključno vlogo pri vodenju organizacije skozi ta proces sprememb ter ji pomagali na novo opredeliti njeno prihodnost in premagati velike izzive.
ZAVAROVALNIŠKI TRENDI
Zaradi pomembnih sprememb v družbi, tehnologiji in gospodarstvu je svetovna zavarovalniška industrija podvržena velikim spremembam. Stranke iščejo nove, visokokakovostne, personalizirane storitve in pozitivne izkušnje. Umetna inteligenca in avtomatizacija zavarovalnicam ponujata neverjetne nove priložnosti za izpolnitev teh zahtev in vstop na nove trge. Vendar se morajo uveljavljena podjetja s tradicionalnimi sistemi in organizacijskimi strukturami zaradi vse večje konkurence hitro prilagoditi, da bi ostala močna in pomembna.
Glavne sile, ki spreminjajo zavarovalniško industrijo ter ustvarjajo grožnje in priložnosti
Hiter razvoj umetne inteligence in avtomatizacije
Vse večja konkurenca, novi akterji v panogi
Spreminjajoča se pričakovanja in zahteve strank
Novi modeli storitev, vključno z naročniškimi
Odpiranje novih trgov
POSLOVANJE SE MORA SPREMENITI
Čas je, da zavarovalnice oblikujejo novo vizijo za prihodnost ter premislijo o svojih poslovnih modelih in strategijah. Ponuditi morajo prilagojene, inovativne izdelke in storitve, ki ustrezajo današnjemu življenjskemu slogu, hkrati pa stranke pritegniti z učinkovitimi in uporabniku prijaznimi procesi. Organizacije lahko to dosežejo le z izkoriščanjem moči digitalnih tehnologij. Poleg tega morajo ustvarjalno razmišljati o tem, kako pritegniti in poskrbeti za svoje stranke in zaposlene. Neizogibna je kulturna sprememba, ki s svežim načinom razmišljanja zajema prilagodljivost in agilnost.
8 glavnih izzivov za zavarovalništvo
Tržno tveganje
Kibernetsko tveganje
Makroekonomsko tveganje
Tveganje varstva podatkov
Okoljsko tveganje
Tveganje pomanjkanja kadrov
Tveganje strožjih predpisov
Tveganje ravnanja osebja
TVEGANJE ALI PRILOŽNOST
Prelomni industrijski trendi prinašajo veliko priložnosti za podjetja, ki sprejmejo spremembe, in predstavljajo tveganje za tista, ki se jim upirajo.
THREAT OR OPPORTUNITY
Disruptive industry trends bring ample opportunities to companies that embrace change, and impose a threat on those that resist.
O ZAVAROVALNICI TRIGLAV
Zavarovalnica Triglav je vodilna zavarovalnica v jadranski regiji. Skupaj s povezanimi družbami ima več kot tretjinski tržni delež v Sloveniji, dinamično pa raste tudi v drugih delih srednje in jugovzhodne Evrope. Zavarovalnica Triglav je konkurenčno podjetje, ki je ponosno na to, da lahko tudi v spreminjajočih se časih strankam zagotavlja veliko vrednost. Podjetje ima dolgoletno tradicijo, hkrati pa je močno zavezano odzivanju na nove potrebe trga in prispevanju k družbenemu dobremu.
Strateški Pregled
Zavarovalnica Triglav je v letu 2019 začela izvajati projekt nadgradnje zastarelih maloprodajnih poslovalnic. Vodstvena ekipa je že zgodaj spoznala, da zgolj estetske izboljšave ne bodo prinesle zadovoljivih rezultatov in da so potrebne korenite spremembe. Nato so se lotili obsežne poslovne preobrazbe, pri čemer so pod vprašaj postavili vse strategije in procese ter pregledali celotno poslovanje.
Ekipa Triglava se je odločila tudi za temeljito prenovo načina storitev za svoje stranke ter vključitev najsodobnejših digitalnih tehnologij v številne faze poti do strank in izvajanja storitev. V naslednjem koraku je ekipa preučila možnost popolne prenove vseh poslovalnic, pri čemer se je jasno osredotočila na podporo novemu poslovnemu modelu, hkrati pa strankam in zaposlenim zagotovila izboljšano izkušnjo.
Ukrepi, ki jih morajo finančne organizacije sprejeti, da ostanejo konkurenčne
Razviti svoje poslovne modele, organizacijo in procese
Preoblikovati kulturo na delovnem mestu, sprejemati prilagodljivost in agilnost
Izkoristiti moč nastajajočih digitalnih tehnologij
Ponujati prilagojene, inovativne izdelke in storitve
Na nove in ustvarjalne načine pritegniti stranke
Vzpostaviti partnerstva za radikalne inovacije
Evolve their business models, organization and processes
Transform workplace cultures, embracing flexibility and agility
Harness the power of emerging digital technologies
Engage customers in new and creative ways
Offer customized, innovative products and services
Build partnerships for radical innovation
SREDSTVA ZA DOSEGO CILJEV
Z odličnim oblikovanjem lahko organizacije dosežejo uspeh. Toda preden se lotijo kakršne koli spremembe, morajo vodje jasno vedeti, v katero smer gre podjetje in kako lahko doseže svoje cilje.
MEANS TO AN END
Obstoječe Težave
Obstoječe poslovalnice so bile neudobne in neprivlačne ter niso odražale lastnosti blagovne znamke Zavarovalnice Triglav. Stara oprema trgovin je ustvarjala napačen vtis, da podjetje bolj skrbi za lastno blaginjo kot za stranke. Poleg tega zastarela zasnova ni ustrezala trenutnim standardom varnosti in zasebnosti. Zaposleni so se počutili izpostavljene in nezaščitene, hkrati pa so bili omejeni pri vzpostavljanju močnih in zaupanja vrednih odnosov s strankami.
Pomembni elementi uporabniške izkušnje
Personalizirani, fleksibilni izdelki in storitve
Pristni, na zaupanju temelječi odnosi z zavarovatelji
Enostaven dostop do jasnih, preglednih in ustreznih informacij
Priročno poslovanje, več informacijskih mest
Hitra in učinkovita izvedba storitev
Intuitivni, za uporabo enostavni produkti in platforme
Personalized, flexible products and services
Authentic, trust-based relationships with insurers
Easy access to clear, transparent, relevant information
Convenient transactions, multiple touchpoints
Fast and efficient delivery of services
Intuitive, easy-to-use products and platforms
CILJI PROJEKTA
Zavarovalnica Triglav je s svežimi in sodobnimi poslovalnicami želela uveljaviti svojo podobo zaupanja vrednega in dinamičnega ponudnika zavarovanj ter poslovnega partnerja. Družba je nameravala ustvariti prijazno in sproščeno okolje, v katerem bi se ljudje počutili kot doma in ki bi zaposlenim in obiskovalcem olajšalo razvijanje medsebojnih odnosov. Ključni cilj je bil zagotoviti udobne, varne in zasebne prostore za stike s strankami in opravljanje storitev. Poleg tega so morali maloprodajni prostori prispevati k odlični izkušnji obiskovalcev in poskrbeti za različne generacije, da bi privabili nove stranke.
PRISTOP KRAGELJ ARHITEKTOV
Razvijanje oblikovalskih rešitev za več sto različnih lokacij je bilo drzno poslanstvo. Podjetje Kragelj se je spoprijelo z izzivom in pripravilo nabor modularnih, univerzalnih oblikovalskih konceptov, v majhnih, srednjih, velikih in zelo velikih velikostih, ki jih je bilo mogoče uporabiti na vseh lokacijah.
1
koncept pilotne zasnove
4
velikosti postavitve
140+
maloprodajnih lokacij
400+
franšiz
DRZNO POSLANSTVO
Pristop k obsežni prenovi podjetja s prefinjeno strategijo oblikovanja pomaga zmanjšati tveganje in optimizirati vire.
BOLD MISSION
Poleg tega so Kragelj arhitekti in svetovalci pripravili podroben načrt za Verovškovo – največjo in najzahtevnejšo poslovalnico v državi. Pri tem vodilnem objektu, ki se nahaja v veličastni stavbi v Ljubljani, je bilo treba rešiti širok spekter vprašanj. Vhod v stavbo je bil na primer nejasen, prodajni prostori pa so bili temni, neprijazni in razdrobljeni. Zato so arhitekti ugotovili, da je bila poslovalnica na Verovškovi idealna lokacija za pilotno izvedbo celotnega sklopa oblikovalskih in tehnoloških rešitev, ki so bile pozneje sprejete na nacionalni in mednarodni ravni.
VLOGA KRAGELJ ARHITEKTOV
Kragelj arhitekti so imeli pri preobrazbi Zavarovalnice Triglav več vlog. Poleg razvoja rešitev za notranjo opremo maloprodajnih poslovalnic je ekipa pomagala opredeliti smer projekta. Prav tako so svetovali glede digitalne strategije podjetja in pomagali pri merjenju uspešnosti. S poglobljenimi raziskavami so Kragelj arhitekti razvili temeljito razumevanje organizacije in trga ter trendov in najboljših praks v zavarovalniški panogi. Vsaka rešitev in priporočilo sta bila prilagojena tako, da sta optimizirala poslovanje ter dodala vrednost podjetju, njegovim zaposlenim in strankam.
evropskih potrošnikov bi zamenjalo svojo zavarovalnico, če slednja ne bi ponudila najsodobnejše tehnoloških rešitev
37%
vodenje sprememb
Kragelj arhitekti so organizacijo vodili tudi pri uvajanju teh sprememb. Njihova ekipa se zaveda težav, s katerimi se velike in uveljavljene organizacije običajno soočajo ob velikih spremembah. Prenova zapletenih, tradicionalnih organizacijskih struktur in procesov zahteva čas in skrbno načrtovanje. V skladu s tem je podjetje Kragelj pripravilo podroben načrt, ki članom organizacije omogoča, da prilagodijo svoje prakse in spremenijo način razmišljanja z obvladljivim tempom. Uvajanje teh sprememb je stalen proces. Njihovi svetovalci nenehno izobražujejo zaposlene o novih načinih dela in podpirajo razvoj podjetja.
PRETEKLOST IN PRIHODNOST
Z razumevanjem tradicije, kulture in prizadevanj podjetja so Kragelj arhitekti lahko skrbno vodili vodstvo in zaposlene skozi velik prehod in jim pomagali, da so se lažje vključili v nove načine dela.
inovativne rešitve
Nove maloprodajne poslovalnice vključujejo več inovativnih elementov. Čakalnice ponujajo različne možnosti za sprostitev in učenje. V informacijski coni lahko stranke z interaktivnimi zasloni in tabličnimi računalniki poiščejo koristne informacije. Igralni kotiček ponuja različne dejavnosti za otroke, medtem ko se njihovi starši posvečajo svojim financam ali uživajo v sproščeni kavi.
Prostori za osebje in stranke so bili zasnovani glede na potrebe in izkušnje uporabnikov. Na novo zasnovana prodajna mesta omogočajo večjo varnost in zasebnost. Poleg tega je bil uvedeno prodajno mesto za hitre storitve za potrebe hitrih transakcij in gotovinskih plačil, kar še dodatno povečuje učinkovitost in varnost.
Popolnoma prenovljene poslovalnice so privlačni in udobni prostori, v katerih vlada prijeten in domač občutek. Hkrati notranjost ustvarja enotno, sodobno in profesionalno podobo, ki pooseblja Triglavove trajne vrednote: preprostost, odzivnost in zanesljivost.
Vrhunske veščine, ki jih morajo zaposleni razviti za podporo poslovnemu uspehu
Digitalna pismenost
Ustvarjalnost in odprtost
Prilagodljivost in odzivnost
Kompleksno reševanje problemov
Čustvena inteligenca in empatija
Prijaznost in pristnost
Pripravljenost na učenje in spreminjanje naučenega
POZOR DO PODROBNOSTI
Vsak element prostora, vključno s tlorisom, pohištvom, materiali, razsvetljavo in dekorjem, je bil skrbno izbran, da bi ustvaril pozitivno in dosledno izkušnjo blagovne znamke.
ATTENTION TO DETAIL
REZULTATI
OD TESTIRANJA DO DOKAZOVANJA
Impresivni dosežki pilotnega projekta so vodstvo prepričali, da je vlaganje v njihove druge lokacije smotrno.
FROM TESTING TO PROVING
Maloprodajno mesto zagotavlja večjo preglednost in celostno izkušnjo blagovne znamke ter izboljšuje javno podobo Zavarovalnice Triglav. Poslovanje privablja več obiskovalcev, vključno z mlajšimi, tehnično podkovanimi ljudmi, ki so zdaj rastoči tržni segment podjetja. Poleg tega se je povečalo število nadarjenih ljudi, ki iščejo zaposlitev v organizaciji. Vsi ti dosežki se seveda kažejo v merljivih finančnih rezultatih.
Verovškova vodilna poslovalnica dokazuje veljavnost vseh ključnih načel in elementov koncepta univerzalnega oblikovanja. Vodilni v Zavarovalnici Triglav so zato prepričani, da bo implementacija tega modela tudi na drugih lokacijah prinesla impresivne rezultate. Družba bo spremembe začela uvajati v bližnji prihodnosti ter tako ustvarila dosledno blagovno znamko in uporabniško izkušnjo po vsej državi.
NAŠE UGOTOVITVE
Kragelj arhitekti smo odklenili ključ za vodenje finančnih organizacij skozi preoblikovanje, ki spreminja pravila igre.
OUR INSIGHTS
Zaključek
Kragelj arhitekti so našli rešitve za pospešitev preobrazbe in inovacij v uveljavljeni organizaciji, ki so jo prej bremenila toga pravila in tradicije. S svežim in ustvarjalnim pristopom je ekipa razvila prilagodljiv oblikovalski model skupaj z učinkovitim procesom sprememb, ki ponudnikom finančnih storitev pomaga pri povezovanju s trgom. Te obravnavajo široko paleto zahtev ter jih je mogoče enostavno izvajati na različnih mestih in v različnih situacijah.
Veseli bomo vašega sporočila