Sparkasse poslovalnice

SLOVENIJA

Banka Sparkasse je del skupine Erste in Sparkasse, ki je že več kot 200 let ena največjih finančnih skupin Srednje in Jugovzhodne Evrope. V zadnjih letih so trendi na področju bančništva in finančnih storitev spremenili način poslovanja bank in način, na katerega banke stopajo v stik s strankami. Spremenjene potrebe in pričakovanja uporabnikov so spodbudile nastanek novega koncepta poslovalnic, ki ponujajo izkustveno doživetje banke. Banka Sparkasse se je zato, poleg prenove sedeža podjetja v Ljubljani, odločila tudi za postopno uvajanje sodobnejše zasnove poslovalnic po Sloveniji. 

Kljub temu, da je večina bančnih storitev prešla na digitalne kanale, si stranke še vedno želijo osebnega stika z banko v fizičnih poslovalnicah. Nov koncept poslovalnic banke Sparkasse smo zasnovali kot centre podpore, ki ustvarjajo prijetno uporabniško izkušnjo in so osredotočene na potrebe uporabnika. Pametne poslovalnice ponujajo izkustveno oz. doživljajsko bančništvo, ki podpirajo poslovanje preko digitalnih kanalov in krepijo odnose s strankami prek različnih oblik osebnega stika.

Nov koncept poslovalnic v ospredje postavlja stranko, ki se počuti videno in upoštevano, dobrodošlo in cenjeno. Zaveda se, da ima stabilnega in dolgoročnega bančnega partnerja in uživa v odlični uporabniški izkušnji, ki presega običajne bančne storitve. Poleg zasebnega svetovanja so ji na voljo samopostrežne finančne storitve in dostopen način upravljanja s svojimi finančnimi sredstvi. Obisk v poslovalnici ji omogoča hitre, preproste in personalizirane izkušnje, tako kot pri digitalnih stikih z banko.

Nove poslovalnice odsevajo poslanstvo, vizijo in vrednote banke Sparkasse, kot so prijaznost, osredotočenost na stranko in odgovornost. Uporabnik lahko izbira med različnimi svetovalnimi področji, ki zagotavljajo potreben nivo zasebnosti, udobja in angažiranosti. Odprta zasnova poslovalnic, z ločenimi zasebnimi območji, spodbuja občutke zaupanja, dostopnosti in transparentnosti.

Fizične poslovalnice so močno orodje znamčenja, saj skozi osebne stike s strankami komunicirajo vrednote banke, skrb za finančno zdravje svojih uporabnikov in nudijo podporo pri njihovem prehodu na digitalno poslovanje. Oblikovni elementi poudarjajo odprtost in prilagodljivost individualnim potrebam uporabnika, ki se v prijetnem vzdušju poslovalnice počuti dobrodošlega. Poleg strokovnega nasveta bančnega svetovalca lahko uporabnik v poslovalnici samostojno uporablja finančne storitve in si privošči skodelico kave, medtem ko se najmlajši zabavajo v igralnem kotičku. 

Banke, ki razumejo edinstvene potrebe svojih strank in jim ponudijo prilagojene rešitve, lažje izpolnjujejo obljubo lastne znamke in zgradijo bolj trden odnos s stranko. Sparkasse je zagotovo banka, ki svojim uporabnikom ponuja odlično uporabniško izkušnjo in zanesljivo prihodnost z osredotočenostjo na njihove potrebe. Ob prehodu na hitre in preproste digitalne kanale komuniciranja svojim komitentom še vedno zagotavlja pristen oseben stik in postavlja počutje ter zadovoljstvo uporabnika na prvo mesto.

We’d like to hear from you

Kako povečati produktivnost in finančno uspešnost s pametnejšo zasnovo delovnih prostorov?

Katere so napake, ki se jih morate izogniti?

Pridobite svoj brezplačni vodnik zdaj!