KMAG is a car retail business, with several offices in the Adriatic region, which has recently upgraded its Ljubljana office with Krageljs expert assistance.

KMAG Ljubljana Projekt oblikovanja delovnih prostorov

LJUBLJANA, SLOVENIJA

O projektu kmag

KMAG je podjetje, ki se ukvarja z maloprodajo avtomobilov in ima številne izpostave na trgih zahodnega Balkana. Pred kratkim so s pomočjo Kragelj arhitektov posodobili svoje delovne prostore v Ljubljani.

Pred prenovo je bilo podjetje organizacijsko razdrobljeno. Zaposleni, ki delajo na različnih lokacijah, se med seboj niso skoraj nikoli osebno srečali, a tudi zaposleni v Ljubljani, ki so delali v isti stavbi, vendar v različnih nadstropjih ali v različnih prostorih, so se redko družili.

Ko je bila prostorska razporeditev racionalizirana in prilagojena za optimalno timsko in individualno delo ter so notranje prostore uskladili s kulturo in blagovno znamko podjetja, so novi delovni prostori podjetja KMAG pozitivno vplivali na učinkovitost zaposlenih in celotno delovanje podjetja.

Vse pisarne smo umestili v isto nadstropje. Z odpiranjem in prerazporeditvijo prostora ter uporabo manjših miz, kot se jih je prej uporabljalo, je podjetje pridobilo več površin, kar je zagotovilo možnost raznolikih postavitev delovnih ambientov za različne timske in individualne aktivnosti, kot so sejne sobe, kreativni kotički, prostori za sodelovanje in druženje, tihe sobe ter predeli za zbrano delo.

Projekt je sledil proračunu in vnaprej načrtovani časovnici, nove delovne prostore pa se je uporabljalo prav za namene, ki so si jih zamislili Kragelj arhitekti skupaj z vodstvom podjetja KMAG. V manjši meri se uporablja le tiha soba, kar kaže na to, da smo uspešno odpravili hrupnost prejšnjih prostorov.

Vodstvo opaža izrazite izboljšave pri ključnih kazalnikih uspešnosti, kot so prodajni rezultati, vključenost zaposlenih ter hitrost in kakovost dela. Predsednik KMAG, Domen Habič: »Opazili smo, da naši zaposleni zdaj delajo pametneje in z večjim navdušenjem kot pred prenovo. So bolj iznajdljivi pri reševanju težav in delajo manj napak. Najpomembneje pa je, da na njihovih obrazih vidim ponos in navdušenje, ko pridejo zjutraj v službo, in to je ena najboljših stvari v poslu.«

Veseli bomo vašega sporočila