Design upgrade to empower project teams and foster growth on global markets

Nov dizajn

Za pospešeno rast podjetja in boljšo motiviranost zaposlenih

O PROJEKTU

Resalta-logo

Podjetje, ki razvija trajnostne rešitve in bolj zeleno prihodnost svojih strank, se je preoblikovalo in prenovilo svoje poslovne prostore v Ljubljani, da bi slednji odražali ambiciozne načrte podjetja za širitev.

PREOBLIKOVANJE DELOVNIH PROSTOROV

Ko se je podjetje preimenovalo iz GGE v Resalto, ni želelo preoblikovati le blagovne znamke. Vodstvo je želelo prenoviti identiteto blagovne znamke, da bi slednja odražala izjemno rast podjetja. Želeli so pritegniti najboljše talente iz energetskega sektorja, zaradi česar so potrebovali nove delovne prostore, saj tedanje pisarne tej nalogi niso bile kos.

STRATEŠKA ODLOČITEV

Sprva je vodstvo Resalte razmišljalo o novih lokacijah. Morda bi bila najboljša rešitev, da bi se preselili drugam, začeli v novem okolju in tam razvili novo blagovno znamko? Kragelj arhitekti smo ocenili njihove potrebe in delovne specifike, si ogledali nekaj primernih lokacij v Ljubljani in raziskali različne možnosti.

Po temeljiti analizi vseh možnih lokacij in stroškovne učinkovitosti je projektna skupina Kragelj arhitektov rezultate predstavila Resalti. Vodstvo se je odločilo, da ostane v starih prostorih, saj so preostale možnosti pomenile višje stroške in daljše obdobje prenove, hkrati pa so tudi spoznali, da bi imeli obstoječi prostori s pravilnim pristopom zelo velik potencial.

RESALTINI CILJI

Kragelj arhitekti smo se z ekipo Resalte sestali ne le, da bi razumeli, kakšne so njihove želje glede novih poslovnih prostorov, ampak tudi, da bi spoznali njihovo poslovno strategijo, vizijo in korporativno kulturo. S preoblikovanjem blagovne znamke so želeli prikazati, da se ne osredotočajo zgolj na energetsko učinkovitost, ampak tudi na področje obnovljivih virov. Organizacija, ki je tedaj spadala med srednje velika podjetja, se je želela razširiti in oblikovati več strokovnih skupin, s katerimi bi zaobjela vsa področja, ki so povezana z njihovimi obstoječimi in novimi trgi.

LUKA KOMAZEC

DIREKTOR

Naše podjetje je bilo ustanovljeno leta 2011 in je v mnogih pogledih raslo hitreje, kot smo pričakovali. Ob vsem tem smo težko našli čas še za iskanje novih poslovnih prostorov ali se ukvarjali z izboljšavo obstoječih prostorov. Ko je postalo očitno, da so prostori, v katerih delamo, izjemnega pomena, smo poiskali zanesljivega partnerja, ki nam je pomagal pri tem procesu. Kragelj arhitekti so vedno znova pravočasno prišli naproti z vsemi rešitvami in imeli smo zares srečo, da smo se odločili za sodelovanje z njimi.

REŠEVANJE IZZIVOV

Eden glavnih izzivov, s katerimi se je Resalta soočala pri doseganju strateških ciljev, je bilo stanje, v kakršnem so bili njihovi delovni prostori. Zaposleni so delali v različnih pisarnah, ki so bile bolj kot enemu podjetju namenjene več manjšim podjetjem. Prostori podjetja so zajemali dva ločena predela, prehajanje med njima pa je bilo zamudno. Vhoda sta bila ločena, kar je dodatno razmejevalo podjetje. Komunikacija med zaposlenimi je bila ovirana, saj ni bilo večjih sejnih oz. konferenčnih sob ali skupnih prostorov za sprostitev in druženje. Potreben je bil velik preobrat. Najeli so Kragelj arhitekte, ki smo prenovi njihove blagovne znamke dodali »piko na i« s prenovo njihovih poslovnih prostorov, ki zdaj odražajo duh in vrednote blagovne znamke.

Alenka Kragelj Eržen

DIREKTOR IN VODILNI ARHITEKT

Vodstvo Resalte se je na nas obrnilo s svojo vizijo in nam razložilo, kako si je zamislilo, da bi jo lahko uresničili. Bili so zelo odprti in izjemno prilagodljivi. Končni rezultat so delovni prostori, ki so povsem prilagojeni njihovim potrebam.

Projekt je bil obsežen, zato smo prenovo razdelili na dve ločeni fazi. Tako smo se lahko posvetili eni nalogi naenkrat, hkrati pa nismo motili Resaltinega delovnega procesa. V prvi fazi smo porušili stene in pisarne, ki so delile podjetje na dva dela. Takoj smo želeli spremeniti vzdušje v podjetju, kar smo dosegli z odstranitvijo fizičnih ovir, ki so vplivale na komunikacijo in ovirale gibanje med oddelki. Ta faza je bila po obsegu največja in prenova je potekala brez težav. Porušili smo pisarne in stene, zaradi katerih je bilo podjetje razdeljeno. Zasnovali smo osrednji del, ki je povezal oba dela, ter oblikovali funkcionalen in dobro viden konferenčni prostor za večja srečanja. V okviru prve faze smo prenovili tudi kuhinjo in preddverje.

REZULTATI

Nove prostore smo odeli v zeleno, temno modro in črno barvo, ki se ujemajo z barvami blagovne znamke Resalta. Posvetili smo se tudi vsebini samih prostorov, ki s kovinskimi poudarki ter preprostimi in čistimi linijami zdaj odražajo tehnično in inženirsko plat podjetja. Zaposleni ne delajo več v manjših prostorih, kjer so ločeni od svojih ekip, temveč v odprtih in svetlih prostorih. Odstranili smo vrata in stene, namestili steklene predelne stene ter ustvarili odprte prostore, ki omogočajo prost prehod in gibanje.

ankica barbulov

DIREKTOR

Kragelj arhitekti so si vzeli čas, da so spoznali Resalto, posebne zahteve in potrebe naše ekipe. Rezultati so odlični! Ko zdaj obiščete naše pisarne, je to takoj očitno. Prostor odraža identiteto blagovne znamke, je odprt, zračen in udoben ter omogoča fleksibilno delo vseh zaposlenih, kar je za mlado ekipo zares pomembno.

V drugi fazi smo zasnovali posamezna delovna območja in skupne prostore za druženje zaposlenih. Na voljo so tudi manjše konferenčne sobe, ki jih bodo lahko uporabljale posamezne ekipe. Ta faza je bila krajša. Resalta ima tako možnost, da v celoti izkoristi svoj delovni prostor za vse načrte, ki jih želi uresničiti v prihodnosti.

ZAKLJUČEK

Člani ekipe Resalta so bili navdušeni nad rezultati prenove delovnih prostorov, ki odražajo njihovo blagovno znamko, vizijo in cilje. Ker podjetje načrtuje širitev ekipe, bodo novi prostori odlično orodje za privabljanje mladega in dinamičnega kadra iz regije.

Veseli bomo vašega sporočila