Prvi izziv je bil sam prostor. Slednji je bil velik, zato bi brez temeljite obravnave izpadel povsem dolgočasen in gol. Potrebna sta bila skrbno načrtovanje in premišljena postavitev. Naslednji izziv je bilo ustvariti oblikovalske elemente, ki bi bili usklajeni z zahtevami podjetja. Sprva se je zdelo, da so si nekatere zahteve v nasprotju in npr. združevanje modernega vzdušja z elementi preteklosti ne bi bilo mogoče. Ker je skupina TPV uveljavljeno in ugledno razvojno podjetje, ki dobavlja avtomobilske dele za visokokakovostne znamke, smo oblikovali razstavni prostor, ki ustreza potrebam strank tega razreda. Skupina TPV se osredotoča na kakovostno izdelane avtomobilske dodatke, ki so učinkovito vključeni v vozila naročnikov, kar bi morala odražati tudi izbira barv, dizajna in predstavljenih produktov. Vsi elementi so dobro premišljeni in skrbno usklajeni, tako da ustrezajo ciljem, ki jih je postavila skupina TPV.